Røde tomater

Categories Blogg, Planter

Denne helgen har jeg vært heldig å ha besøk av Potter, bonusfamilien min sin ene hund. Vi har gått lange turer i drittværet, men det gjør veldig godt å komme seg ut.

Da jeg stengte ned drivhuset, var denne selvsådde tomatplanten full av blomster, så den tok jeg inn. Her kan du se de andre tomatene som kom opp sammen med begoniaen, og endelig røde tomater. Her er et annet innlegg på progresjonen av diverse

Det har den tydeligvis likt, for nå har den en rød tomat, og et par grønne er det også. Dette må jeg innrømme jeg ikke hadde trodd ville gå bra. Denne sommeren vi har hatt i Bergen har gjort at alt har blitt seint, men denne blomstret ikke før før det var blitt høst, så dette er reine underverket. Da gjenstår det å se om neste tomat også blir rød.

Potter er en skikkelig kosedyr, han nyter å ha all oppmerksomhet å kos. Og jeg koser meg i hel med å ha han på besøk 😍🐕, det er utrolig  mye glede og selskap i et dyr. HER kan du se  innlegg om Potter der han stjeler middagen min . 

Og HER er et innlegg da jeg hadde Prins William (nå konge) på besøk, HER , HER 

Balto som er en av de andre hundene til Bonusfamilien har også vært her en del ganger. HER var jeg hos de å lagde pølsegrateng, Balto er veldig glad i oppmerksomhet, og tar ikke nei for et nei 😁

Birk er en venninne sin hund, og den har jeg hatt en god del før, men nå har de fått en til hund Bonny, og da ble det for mye for meg å passe begge to. Men de er begge helt nydelige hunder.

Greta er hunden til min eldste datter med familie sin, den passer jeg bare hos de, for de bor i Oslo.

Dani er en ny hund med stor personlighet, jeg har fått glede av å ha, han kommer på besøk neste helg.

 

 

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#tomater #tomatplanter #dyrkselv #diy #Hund #hundepass #Gledemedkjærledyr

4 kommentarer

4 thoughts on “Røde tomater

  1. Så utrolig gøy, og godt med hjemmedyrket! Spesielt artig når man kanskje ikke trodde at det skulle gå. 😉
    Hunder er herlige dyr, jeg har selv hund og synes at han er det beste individet i verden.

    1. Finnes ikke bedre en selvdyrket mat. Hunder er fantastiske dyr, og Potter er uendelig herlig. Jeg er veldig takknemlige for jeg får lov å låne han.😍

    1. Det er helt sant, de beriker livene våres, i grunnen de fleste dyr. Han her er jeg veldig glad i, han koser så utrolig når han er her, å det er så koselig. 😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *