Prins William har en våkennatt

Categories Blogg

I går natt våknet jeg av at Prins William klynket høyt, så jeg gikk opp for å se hva det var. Han trengte å gå ut et nødvendig ærend, noe han ikke gjør til vanlig. Trøtt i tryne tok jeg selen på han og gikk ut, bare i morgenkåpen, litt av et syn, men heldigvis sov de fleste vil jeg tro. Vell i seng igjen og nesten sovnet så begynte han igjen, og denne gangen kledde jeg på meg, og slik fortsatte han hele natten og litt ut på dagen. Stakkars William, han var helt utslitt, og det var vi to om. Jeg tror nok at årsaken til den vonde magen var at han har ødelagt en av bamsene sine og sannsynligvis spist en del av de.

Her ligger han i armkroken etter en av turene ut, jeg tok ikke av han selen til slutt for det bare styr.

Han spisete nesten ingenting, men han drakk heldigvis vann. Han trengte å sove etter en hard våken natt, så vi sovnet på sofaen begge to.

I dag virker han helt fin igjen heldigvis, og spiste godt til frokost, og både han og jeg har sovet lenge og vell. Nå får jeg bar holde øye med han og håpe at det er over for denne gangen. Ikke det at jeg ikke holder øye med han, han får omtrent 100 % oppmerksomhet den lille, gode, snille prinsen.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#prinswilliam #William #prins #dårligimagen #Hund #Morsmiddag #passehund

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *