Last Updated:

Prins William og jeg blir sosialisert ❤️

Categories Blogg

Når ikke korona var farlig lenger, så har jeg i grunnen vært lite opplagt, så det har gjerne ikke blitt så mye sosial kontakt som jeg burde ha. William er i grunnen veldig sosial, og er like glad for alle han møter på, utenom kuer, de er han skeptisk til. Men han er en valp og må få noen erfaringer og kunnskap, så han sosialiseres på sin måte, for min del er de mer å komme ut av hiet.

De var planlagt at jeg skulle ut å besøke min mor i dag, sammen med mine søsken og deres ektefeller. Jeg traff min bror og svigerinne og de satt på med meg ut til Arna. William ble med, for jeg tenkte at muligens min mor ville like å hilse på han, men hun ble litt engstelig. Min mor er dessverre blitt dement og har mistet språket, så vi må trå litt varsomt frem. Men mins svigerinne ble helt stormforelsket i Prins William, hun forsøkte å overtale mannen om at de måtte få seg en slik hund også. Han var litt mer nøktern for å si det slik. Min søster og svoger kom også, så vi satt en god stund å pratet og koste oss. Men jeg måtte gå en litt lenger tur med William siden han bare hadde fått en nødvendig tur på morgningen. Og jeg tenkte at de sikkert var en god ide å gå på samme stede som i går, da kjente han seg igjen, men snakk om skivebom!  Himmelen åpnet seg og det regnet så mye at etter bare noen meter så både William og jeg ut som noen druknede kråker, og han ville ikke gå lenger. Men jeg tenkte at regnet kunne jo ikke stoppe oss, men det kunne kuene for de stod midt i veien og jeg turte ikke gå forbi de, og William var om mulig enda mer skeptisk, så da gikk vi hjem og vred klærne og tømte skoene.

Da fikk vi heller leke litt, og det elsker han.

Det merkelige var at da vi hadde vært hjemme en liten stund så lysnet det opp, og solen tittet frem, så da gikk vi på ny tur, denne gangen i nabolaget. Og der møtte vi en prinsesse med rosa kjole og sko, og hennes pappa, de ville hilse på Prins William, og de ble gode venner. Etter en god prat gikk vi videre, og på veien hjem stakk jeg innom naboen Kari som skulle låne noe av meg. William hilste vennlig og logret så glad med halen, men var litt mindre fornøyd at han måtte vente hjemme mens vi bar ut det som naboen skulle låne. Men like blid og glad da jeg kom hjem, det er jo det som er fantastisk med hunder, katter er jo bare dritforbanna og fornærmet he he.

Her kan du se husrekken jeg bor i, og den gule pilen peker omtrent rundt der huset mitt er.

 

 

Så ringte Ingrid nabo og sa jeg måtte komme å se hvor fin stuen hadde blitt når hun hadde begynt å male den, og jeg tok William under armen og gikk for å se. Og stuen kommer til å bli skikkelig flott når den blir ferdig, de kan jeg se allerede. Og vell hjemme igjen, så fikk hun problemer med å lukke terrassedøren, så da tok jeg William under armen igjen, så nå er han godt i de fleste husene i gaten.

 

Da var vi ferdig sosialisert for dagen, og flatet ut begge to etter en fin dag.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hundepass #dyrepass #Tur #prinswilliam #william #prins #sommer #sommerferie #strik #sterietid #Nårkroppenstriek #Morsmiddag

2 kommentarer

2 thoughts on “Prins William og jeg blir sosialisert ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *