Last Updated:

Lunsj hos Bonny, Birk og Britt Elin

Categories Blogg, Diverse retter, Kyllingretter

Birk og Bonny er to skjønsinger som er halvsøsken og rundt et to år i mellom. De er ekstremt sosial og tar fullstendig av når jeg kommer på besøk, og andre for den del. Birk har jeg passet en god del, så han mener han eier meg. Da jeg kom på lunsj så måtte de ut litt så ikke toppakningen ikke gikk helt, og de tok seg en rask tur i hagen før de stilte seg opp som dette. De er bare så utrolig herlige begge to.

Britt Elin hadde grillet hel kylling  og laget deilig salat og pesto.  Heldige meg som fikk komme til så nydelig god mat.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#morsmiddagsverden #Morsmiddag #lunsj #helkylling #grilletkylling #pesto

Matbloggtoppen

2 kommentarer

2 thoughts on “Lunsj hos Bonny, Birk og Britt Elin

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *