Et paradis i Bergen

Categories Blogg

Jeg er  så heldig å få låne huset og passe hundene til min bonusfamilie. Det har vært hytte i mange generasjoner, men nå har de gjort den om til bolig. De bor usjenert til med nydelig utsikt til sjøen, og de har en liten brygge og strand. Her har jeg jacuzzi som jeg har brukt omtrent hver dag. Her er noen bilder jeg har tatt.

En koselig velkomst med med Mia som har malt en skiferstein. Hun har også tatt med alle hundene, virkelig stilig.

De har smilefjes på garasjevegen, så her står det ikke på kreativiteten.
Her benket jeg meg til tidlig en morgen,
Fulene har det også godt her
På vei ned til sjøen

 

 

Egen strand er ikke verst
Balto er med

3 kommentarer

3 thoughts on “Et paradis i Bergen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *