Lammeburger med shiraza dressing

Categories Alle oppskrifter, Retter med kjøttdeig

Det er bare fantastisk å ha ferdig laget mat i fryseren, og i dag passet det veldig godt. Når jeg først lager noe med kjøttdeig, lager jeg gjerne en del, siden jeg hater å steike Kjøttdeig/karbonadedeig. Viste du forresten at lammekjøttedeig er ganske mye billigere en vanlig kjøttdeig!

Hamburgerbrød er ikke noe jeg har i hus, så da rister jeg gjerne en skive å bruker i stede for burgerbrød.

Burger finner du HER

Sriracha dressing/chilimajones finner du HER

I tillegg hadde jeg salat, agurk, avokado, steikte tomater, steikte poteter og en ristet skive.

Fantastisk godt om jeg skal skryte av meg selv, og det må jeg jo siden jeg spiste alene i dag.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Lamme #burger #karbonader #glutenfri #melkefri #Enkelt #godt #sunt #middag #middagstips #Morsmiddag #Frys #middag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *