Last Updated:

På tur hjem

Categories Blogg

God morgen.  Nå spiser jeg frokost og skal dra hjem. Håper plantene mine har overlevd. Spesielt basilikumplanten som jeg har ordnet plantelys med timer til.

Jeg har hatt det velig koselig og fin jul. Alle har gjort alt for at jeg skal ha det bra, og det er så godt. Jeg var først hos minstejenta Miriam som har et rom i et kollektiv i Oslo.

Det var så kjekt å være der, hun disket opp med mat og vin. Vi skravlet med en av de andre som bor i kollektiv til langt på natt

Så resten har jeg vært hos min svigerdatter Karianne, Marte og fineste Greta. I går var vi på en fin tur i Østmarka. Og tenk, neste gang jeg ser de er jeg blitt bestemor💖💖💖💖💖💖💖 jeg gleder meg enormt.

HA EN NYDELIG DAG, SES I BERGEN 😍

 

Det er en tusletur til busstoppet

Flybussen øst er genial, den tar bare rundt 30 minutter til flyplassen

Kaldt ja

#juleferien #er #over#hjemreise #romju

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *