Bestemorgullet

Categories Blogg

Jeg har vært på besøk hos Alf som er bestemorgullet, det har bare vært helt magisk. Nå er han så observant, han ler og smiler, han spreller og koser seg. Alle  synes jo selvsagt at sine barnebarn er de fineste og beste i verden.  Det er jo akkurat slik det skal være,  man skal bli elsket betingelsesløs.

 

Nå er Alf blitt litt over tre måneder, og har forandret seg veldig. Jeg sydde en bukse til han ut i fra fri fantasi, og jeg var veldig spent på om den ville passe, men det gjorde den heldigvis, så nå kan jeg sy flere. Da kan jeg ta bilder gjennom hele prosessen så dere kan prøve dere selv om det er noen interesse. HER kan du se det innlegget da jeg sydde prøve buksen.

 

 

Greta får nok ikke så mye oppmerksomhet som før, men hun tar det knusende med ro. Hun er bare så snill og grei den gode hunden.

Nå er jeg hjemme igjen og gleder meg hemningsløst til nest gang jeg får møte de igjen.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#sybabybukse #diy #bukse #babybukse #barnebarn #bestemorlykke #Bestemor #morsmiddag

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Bestemorgullet

  1. Åååå det er ubegrenset kjærlighet!! JA💙
    Du er så flink og buksa passer jo helt perfekt!!
    Han er heldig som har akkurat deg som bestemor❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *