Prins William og jeg er i streik

Categories Blogg

De er sommertid og tradisjonens tro også streiketid, og da kan vi ikke være noe verre.

 

Prins William er en liten skjønsing jeg skal få passe mens min venninne med familien er på en velfortjent ferie. De kom her fredag og overnattet så prins William kunne finne litt roen før de dro videre. Og her hjemme har han funnet helt roen, men ute streike han litt, for han synes det er litt skummelt å gå på tur et ukjent sted. Men med litt luring og lokking gikk han en fin runde på Totland/fjellbirkeland  HER.

Men hvorfor streiker jeg da? Nå er ikke jeg direkte i streik heller, det er ryggen og nakken som ligger i streke forhandlinger med meg, så de krangler skikkelig. Så det meste tar tid, og nattesøvn er nesten en umulighet. Men jeg satser på at vi kan komme til en overenstemmelse snart, for dette begynner å dra i langdrag,  og jeg er sliten.

Som en prins verdig sitter ligger han godt og trygt.

Helt utslitt etter turen.

Kosemose, tryg og god.

 

Men ikke enig i at han måtte være i bingen når jeg la meg, se de øynene da. Huff, jeg måtte ta meg kraftig sammen for å ikke ta han med meg i sengen he he.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hundepass #dyrepass #Tur #prinswilliam #william #prins #sommer #sommerferie #strik #sterietid #Nårkroppenstriek #Morsmiddag

4 kommentarer

4 thoughts on “Prins William og jeg er i streik

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *