Last Updated:

Takk for alle opplevelser og fine ord fra dere i 2022.

Categories Blogg

Siste dage i 2022, dette året har rast av gårde, men det er gjerne slik det føles. Jeg vil takk hver eneste av dere for å ha vært innom bloggen å lest og brukt den, det betyr veldig mye for meg.  Takk for 2022, og håper å få høre fra dere i 2023 også. Riktig godt nytt år.💕

Året har vært begivenhetsrikt og det begynte med at jeg dro aleine til Grand Canaria midt i korona epidemien, men da var jeg desperat etter sol, varme og lys, og det gikk helt fint.

Det aller beste dette året er at jeg har blitt bestemor til lille Alf 💙, og det skjedde da jeg var i syden, og dagbladet ringte meg 😁. 

Ellers har året gått med store og små begivenheter, bloggen har lagt på 2 plass av Norges mest leste. 

Et innlegg som er verd å lese en gang til er: Er det mulig å bli kvitt dysleksien?

Jeg pusset opp stuen HER 

God gammeldags Tropisk aroma

Grillet scampi med sesamfrø

Kjendis Kåre

Reduser matsvinn Ost

Pho med svinefilet

Hack Ikea

Grillet lammebiff

Barndomsvenninner 

Paella

Honningsteikt kylling

Strømfri middag😄

60 år og afternoon the 

Karbonader med ertestuin

Kalkun appelsin og kålsalat

Tom Kha Gai

💕

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#nyttår #nyemuligheter

 

 

12 kommentarer

12 thoughts on “Takk for alle opplevelser og fine ord fra dere i 2022.

    1. Takk, ja det har det virkelig vært. Og for deg også på mange nivå. Riktig godt nyttår til deg og dine, og selvfølgelig den flotte bloggen din 💝

  1. Et begivenhetsrikt år for deg <3 – og for meg! Jammen blei vi bestemødre samme år da – en liten Alf og en liten Noah! Kos deg med nyttårsaftenen – vi blogges i det nye året! Godt nytt år <3 klem

    1. Så gøy. lille Alf er straks et år, så det var litt av en begynnelse. Nabogutten hetter Noah også. Godt nytt 2023 til deg 🥳🎉😊💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *