Dagbladet ringte for å gratulerer med mitt første barnebarn

Categories Blogg

Du snakker meg om, når Dagbladet ringer for å gratulere med barnebarnet, da er man vel kjendis, eller?

Nå er jeg ikke spesielt glad i å være i kjendistilværelsen, men Hildegun (Manageren som jeg kaller henne)der i mot, hun er ikke beskjeden på mine vegne. Hun hadde sett at Dagbladet ville komme i kontakt med noen som var på disse trakter. Så hun solgte meg billig du, fikk bare beskjed om at en journalist fra Dagbladet kom til å ringe. journalist var en hyggelig mann som var lett å snakke meg, og han forstod det var stor stas å bli bestemor for første gang. Og noe større gladsak en at man blir bestemor kan det vel ikke bli 😍

Da var det jo bare å la resten av Norge også få vite gladnyheten.

#dagbladet #Norge #puerto #rico

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Dagbladet ringte for å gratulerer med mitt første barnebarn

  1. Gratulerer så mye ! 💕🎉💝
    For en gladsak, og snakk om perfekt timing at Dagbladet tok kontakt!
    Nå var det min tur til å gå etter: “Det er bedre å spørre om tilgivelse enn tillatelse” 🌞 Nyt dagen!
    God klem fra “manageren” din 💖

  2. Nå var vel vinklingen heller den at enkelte nordmenn ferierer i syden trass eksplosiv smittevekst på destinasjone, men gratulerer til deg og dine… Stas er det vel

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *