Kjendisen Kåre råner Vallaheiane ,

Categories Blogg

Her om dagen fikk jeg en sms fra min gode nabo Sissel, hun hadde lagt ved et bilde som jeg først ikke forstod noe av. Men når jeg så skikkelig etter og leste hva hun hadde skrevet så måtte jeg bare le. Det er nemlig veldig mye hjort her jeg bor, og de finnes ikke redd noe som helst, jeg har hatt nærkontakt med mange av de flere ganger. Du kan se HER

Men det er en kronhjort som er blitt kjendis her oppe, for den råner område med all sin prakt, og spiser det han vil ha helt inne på trappen. Sissel tok bilde da den la seg ned i hagen min å koste seg i solen, der hadde den lagt lenge å kost seg. Artig med naturen så  nær på, men synd de spiser alt de kommer over.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *