Last Updated:

Holy smoke Dagbladet gjorde susen

Categories Blogg

Det ble seine natten før jeg kom hjem i går, og det ble en lang dag. Jeg kommer til å skrive litt seinere om flyplassen og forholdene der, mer skeptisk ja, men først kaffe og frokost.

Men da jeg åpnet pc i da jeg sto opp fikk jeg nesten sjokk, for bloggen ligger på 2 plass på Norges mest leste blogg, og det kan vel ikke skyldes noe annet en Dagbladet som jeg får gi en stor takk til, og selvfølgelig dere kjære lesere 💖

 

Følg gjerne bloggen min HER

#stian #With #Dagbladet.no #morsmiddag

2 kommentarer

2 thoughts on “Holy smoke Dagbladet gjorde susen

  1. Journalister er viktig for oss bloggere. De må dra oss frem og fortelle at det er flotte bloggere der ute.
    Nå er det masse fine folk å følge, folk tror at bloggen døde ut med disse rosabloggerene..
    Flott plassering!

    1. Ja det er mange myter om oss bloggere du, blant annet at vi tjener oss steinrik 😂, det har ikke jeg merket noe til i alle fall. Tusen takk snille deg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *