Last Updated:

WOW!! – GRATULERER TIL MORSMIDDAG – 11 ÅR I DAG!!

Categories Blogg
God morgen, da kan du starte trommevirvelen! For her kommer gjesteinnlegget fra skatten, kreativ leder og manageren i anledning de store jubileumet ditt i dag 🙂
I dag, 8. februar, er det 11 år siden denne sprudlende damen opprettet bloggen sin: morsmiddag.blogg.no – Det er verdt en skikkelig feiring! Hipp, hipp hurra!
Du har delt raust av lekre oppskrifter! Man kan få vann i munn av mindre! Du har stadig utvidet ditt repertoar og byr nå på alt dette, hentet fra velkomstinnlegget i bloggen din: «VELKOMMEN TIL MORSMIDDAGS VERDEN!
En av Norges mest leste blogger. Alle mine oppskrifter består av mat som er laget fra bunnen av. Her finner du matoppskrifter som inkluderer de aller fleste, og som også er tilpasset de med ulike matallergier. Du finner også oppskrifter på vegansk og vegetarmat. Jeg er utdannet innen ernæring, så gode ernæringsråd får du også. Jeger glad i å gå turer i skog og mark, og du kan «slå følge» med meg på disse turene. Siden en av mine store lidenskaper er hage -og blomsterstell så skriver jeg også om det når det passer. Det kommer et og annet reisereisebrev i ny og ne, og diverse tips og kreative ideèr om alt mulig rart. Morsomme historier fra mitt liv som ikke er helt A4 får du nok også iblant. Takk for at nettopp DU stakk innom. Jeg både ser og hører gjerne fra DEG igjen!»
Alt dette setter vi leserne dine STOOOR pris på! Antall lesere på bloggen din stiger raskt, og vi gleder oss på dine vegne! Her følger et knippe bilder av deg fra diverse år og anledninger gjennom disse 11 årene, slik at leserne får se hvem damen bak bloggen er 😊
Se bildene
Morsmiddag fulførte halvmaraton sammen med Hanne Lise  HER, HER og HER
                                                             Morsmiddag for en gang skyld sminket og i noe annet en turklær eller joggebukse, på ferie med minstejenten i Hellas
Her er morsmiddag på padletur og som tydeligvis oppdaterer bloggen. Kirsten som er kreativ leder, er snar med å dokumentere hehe
På tur i Aurlandsdalen med Hanne Lise som er skatten. Og hun også dokumentere da morsmiddag oppdaterte bloggen (igjen 🤣)
En nydelig tur som tok runt 6 timer for Hanne Lise og syv for morsmiddag (siden hum måtte ta noen bilder, og egentlig oppdatere bloggen)

Mors middag i Trøndelag for å gå på ski i nydelig natur. Ikke hver dag den damen tar på seg skiene.
                                                                                                                                  Kongeveien, her var det ikke dekning 🤣 Sammen med Hanne Lise og Laila
Et annet år Kirsten og morsmiddag tok turen ut i guds frie natur.
                                                                                                      Her er vi på firmatur med morsmiddag, skal si hun slår på stortrommen (statsråd lemkul)
Her begynner firmafesten å gå mot slutten, tidlig på morgningen. Hildegunn med hatten er manager min, så da fant vi ut at de to andre måtte også få en tittel her på bloggen. Så nå er Kirsten med briller kreativ ansvarlig, og Hanne Lise er skatten . Og  det vel ikke vanskelig å se at det er selveste mors middag  som er den litt på snei😁
Vi venninnene dine synes det er kjempegøy å henge sammen med deg – Alltid MYE latter og aldri kjedelig ett sekund! 😊 Sist vi treftes var på en aldeles nydelig lutefiskmiddag hos deg. Innlegget derfra er HER .Vi setter stor pris på å få en smakebit i ny og ne av den gode maten du disker opp med! Du er veldig allsidig, og det bærer også bloggen din preg av! Det vi liker best med bloggen din er din særegne stemme når du skriver. Du skriver ærlig og autentisk. Det er veldig kjekt med den variasjonen du har i bloggen din. En dag er det nyttig informasjon om krydder og en annen dag deler du tips om plantestell. Vi syntes det var veldig kjekt i desember måned da du la ut masse forslag til hjemmelagete julepresanger og tips til innpakning fikk vi også.
Se et par av innleggene derfra HER – Hold julehjertet åpent hele året – Gaveinnpakningsinnlegget HER Og sist, men ikke minst, alle matoppskriftene du deler med oss. Vi synes oppskriftene dine er både oversiktlige og lette å følge. Og de rettene vi har prøvd å lage, har alle smakt utsøkt!
I ett av innleggene på bloggen din skriver du dette: «I mitt liv har jeg gjort UTROLIG mye forskjellig, jeg har vært yrkesdemonstrant, grunder, hjemmehjelp, butikkansatt, kokk, lærer og modell, og mye, mye mer. Men det var det jeg kom på i farten. Men jeg tror ikke at noe av det jeg har gjort noen gang, har vært så langt ut fra min komfortsone som da jeg stilte som modell. Det var i Oslo på moteuken i 2014 😁. Jeg satt og tok et tilbakeblitt på blogginnlegg siden den nærmer seg 11 år, da jeg kom over det at jeg hadde vært modell. Det hadde jeg fortrengt!» Se innlegget med masse gøyale bilder HER
Når vi skal beskrive deg nevner vi i fleng: Du har en herlig stå-på-vilje, du tar utfordringer på strak arm, ikke redd for å prøve noe nytt, er lett å samarbeide med, kommer til stadig opp med nye kreative påfunn, er sporty, nysgjerrig på livet, reiselysten, nevenyttig, hjelpsom, snill, morsom, humørfylt, ærlig, raus og MYE, MYE mer! 😊
Bloggen din lå «brakk» en kort periode, men ble fort stablet på beina igjen da dine lesere etterlyste de flotte innleggene dine! Det er ekstra morsomt at bloggen den seneste tiden har nådd nye høyder! Du er nå godt etablert høyt oppe på TOPPLISTEN, og det er bare såååå fortjent!! Her får dere smakebiter av noen av de ulike høydepunktene og hva du kan forvente å finne på bloggen: TOPPLISTEPLASSERINGER, SE HER – Innlegget med 6. plassen (skrevet av Hildegunn) – Innlegget med 4. plassen (skrevet av Randi) DU BLE BESTEMOR FOR FØRSTE GANG, SE HER DAGBLADET RINGTE FOR Å GRATULERE BESTEMOREN, SOM DERMED BLE «KJENDIS» OVER NATTEN, SE HER DA MORSMIDDAG BLE SKUTT PÅ EGET KJØKKEN, SE HER VISSTE DU DETTE OM URTER? SE HER – Hvitløksinnlegget – Chiliinnlegget – Gurkemeieinnlegget ET ALDRI SÅ LITE UTVALG AV EN LANG, LANG REKKE MED FANTASTISKE OG INKLUDERNEDE OPPSKRIFTER SOM VIL FALLE I SMAK HOS DE ALLER FLESTE, SE HER – En av ukesmenyene (en av de der du har med både vegetar og veganske retter også) – Kirsten lager syltet rødløk Hildegunn lager Morsmiddag sin Bali kyllinggryte – En av vegetarrettene – En av veganretteneDe glutenfrie, melkefrie og lavkarbo knekkebrødene dine – En av dessertene (fritt valg) – En av kakene (fritt valg)
Vi oppfordrer også dere lesere til å følge henne på  😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER 
Dere vil få mye både interessant, spennende og morsom lesning! 😊 Del gjerne dette innlegget med både venner og familie, slik at flest mulig får deltatt i feiringen av både bloggen og den flotte damen bak! 😊 En liten oppfordring helt til slutt: Vi vet at Morsmiddag setter pris på tilbakemelding på innleggene sine. Visste du forresten at hun også tar imot gjesteinnlegg? Så når du har laget en av rettene hennes, setter hun stor pris på tilbakemelding om hvordan det gikk og samtidig legge ved noen bilder, så poster hun det gjerne på bloggen sin! Det hadde vært gøy om dere la igjen en liten kommentar nederst i dette innlegget om for eksempel når cirka dere oppdaget bloggen hennes for første gang, og hvor dere oppdaget den/hørte om den? Om dere har funnet dere noen favorittoppskrifter eller annet dere vil dele? Vi leserne synes det hadde det vært veldig interessant om du Morsmiddag skrev et lite innlegg til oss der du forteller om disse 11 årene. Hvorfor valgte du å starte du bloggen? Hvordan har reisen vært så langt? Annet du selv vil trekke frem? De beste ønsker for denne store dagen din og masse lykke til videre på bloggferden din!😊 The sky is the limit! Klemmer fra tre av dine venninner, og i forhold til bloggen din har du gitt oss disse kallenavnene på gøy: Den kreative leder, Manageren og Skatten 😊
9 kommentarer

9 thoughts on “WOW!! – GRATULERER TIL MORSMIDDAG – 11 ÅR I DAG!!

  1. Tusen takk Randi for at du deler av ditt liv. Så inspirerende å følge deg her! Jeg er deg evig takknemlig for at du en gang for lenge siden nevnte at jeg kunne få det bedre.
    Du er så fin, og da du forsiktig fortalte om en endring du selv hadde gjort, ble jeg nysgjerrig og ble med på et foredrag (som man gjorde i de tider)
    Og siden har mitt liv vært forandret! Jeg har det så bra 😊
    Tusen takk for du er du – og tusen takk alle dere som vier livet sitt for at alle skal få et bedre liv 💚
    Gratulerer med 11 år som blogger Randi 🥰 Digger deg ❤️

  2. Så kjekt og følge med på alle dine flotte innlegg😁Tøff ,sporty feiende flott og snill!!
    Det er en glede og kjenne deg 😁🌹❤
    Stor klem

  3. Så kjekt og følge med på alle dine flotte innlegg😁Tøff ,sporty feiende flott og snill!!
    Det er en glede og kjenne deg 😁🌹❤
    Stor klem

  4. Etter å ha lest oppsummering av alt du hadde vært med og gjort, ble jeg veldig imponert om din personlighet. Lykke til videre:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *