PØLSE I TORTILLALEFSE MED CHILIMAJONES

Categories Pølseretter

Da har jeg vel egentlig fortalt nøyaktig hva menyen bestod av i dag :-D, antar at de fleste av dere nå er mektig imponert 😉 . Ikke så ofte jeg spiser pølser men det hender i ny og ne, men denne komboen har jeg aldri forsøkt før.  Jeg har fått veldig sansen for disse tortillalefser, men det går fint ant  å lage potetlefse/lompe selv HER

Jeg steikte pølsene, og hadde tortillaen på steikepannen og steikte de på begge sider. Chilimajoner finner du her

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#pølseilompe #pølseibrød #Pølse #potetkake #chilimajones #hjemmelaget #matfrabunnen #Enkelt #Middagstisp #Morsmiddag #Godt #bernevennlig #matifullfart

 

2 kommentarer

2 thoughts on “PØLSE I TORTILLALEFSE MED CHILIMAJONES

  1. Det smakte nok bra.. Ikke ofte pølser her heller.. men en sjelden gang.. og da kan det jo være artig med en ny variant …

    1. God å ta det så enkelt som man kan noen ganger. Glutenfrie pølsebrød er ikke gode, så da tar man det man har, og chilimajones er godt på alt 😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *