Last Updated:

Vifte innpakking

Categories Blogg, DIY

For veldig mange år siden var jeg i en butikk, og der pakket de en gave slik for meg, siden har jeg fundert på hvordan de gjorde det. Og plutselig fant jeg ut av siste delen jeg har slitt med å skjønne. Så nå deler jeg bilder så om dere ønsker kan pakke inn en annerledes julegave. Nå pakker jeg inn til Theodor og Mia, mine flotte bonusbarnebarn 💙❤️. 

Nå skal jeg å spise svineribbe med de, jeg er heldig!

Det er lurt å ha en kasse eller noe som er firkantet og hardt, om gaven ikke er det. Pakk inn gaven så langt nede i papiret du kan, bruk rikelig med papir. Lag bretten på siden.

Ha minst mulig papir i bunnen , akkurat så du får lukket den, så man kan bruke mest mulig papir på toppen.

Lim igjen på siden, med limband med jevne mellomrom så den ikke sprike.

 

Begynn oppe å bredd vifte helt ned

 

Når man bretter det sammen skal de se ut som noe slikt.

Dette var det jeg ikke hadde fått med meg, nemlig at tauet skulle rundt opp på viften. Tar men tauet på skrå under pakken, blir det som her.

Så bretter man opp viften og limer den sammen på baksiden med limband eller lim, krøller båndet, og den er fiks ferdig.

Baksiden av pakken

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER    

#Innpakking #julegaver

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *