Last Updated:

Jeg har meldt meg på halvmaraton, uææææ

Categories Blogg

De galne har det godt, er et utrykk som seier, og ikke vet jeg men jeg har meldt meg på halvmaraton den 30 april. Det er en venninne av meg som sa at hun skulle gjøre det, og tøff i tryne sa jeg at selvfølgelig blir jeg med… Ja ja. det er nå lenge til, faktisk 4 måner i morgen :-)))).  Har gått tur hver dag siden julaften, men det er langt igjen til formen man bør ha for å fullføre maraton. 

Hadde jeg nå vært sprek i utgangspunktet hadde det vel gjerne ikke vært så galt, men bare etter tur hver dag sutrer kroppen og  knirker noe veldig. I min utdannelse lærte jeg at de man sa høyt var lettere å gjennomføre en om man holdt det for seg selv, derfor blogger jeg om det og stakkars meg om jeg ikke gjennomfører det da 🙂

Vil du være med så heng på !!!!!

Bildet er lånt fra nette.

23 kommentarer

23 thoughts on “Jeg har meldt meg på halvmaraton, uææææ

  1. Stakkars arme menneskje. Eg har ein son som driv på med halvmaraton, som ettter kvart fullført løp seier, aldri meir. Men det går visst i gløymeboka etter ei stund, no er han og kona i gong igjen med steintøff trening igjen. Lukka til, gler meg til referatet.

  2. Wow!! Du er tøff! Jeg hadde en venninne som deltok i år, og jeg misunte henne gleden og jubelen når hun kom i mål, men knærne mine er ikke enig, så jeg dropper den. Lykke til! Du er en tøffing!!

  3. Oldemorbloggen: He he ja det er utrolig hvor selektiv hukommelsen er, bare tenk på at vi har fått mer en et barn 😉 Men om jeg gjør det flere ganger er en annen sak, det vil tiden vise.

  4. Så gøy, det er tøft gjort, men du klarer det 🙂 Du får bare trene jevnt og trutt i de månedene, når dagen kommer er det viljestyrken det står på.

  5. Wow du er tøff da 🙂 men jeg er sikker på at du klarer det. Du får ta deg noen joggeturer hver dag. Jeg var flink med turer der jeg både jogget litt og gikk raskt. Lastet ned en app på mobilen som viste tid og forbrenning, da ble det gøy og turene ble litt sånn rekord mot meg selv 🙂

  6. hallo du er tøffere enn toget og farligere enn ulv du jo…..seriøst….samboeren til datteren min løp dette i fjor og han trente som en gal i mndr før…..planen hans er å slå segselv i år event løpe hele….
    i fjor var det en mann fra Afrika som brukte 5 timer og 20 minutter og en dame og politiet fulgte han siste timen..skal det være deg i år?
    Eg hadde brukt 10 timer og eg vikkje i avisen for det HAHAHAHAHAHA
    lykke til min venn <3

  7. Wow, halvmaraton… Du er tøff. Men tenker du gjennomfører når du førs har sagt det her til hele verden. Nå vet du i hvert fall hva du må trene til, så jeg tror på deg. Det der kommer til å gå bra!

  8. margarites: Ja ikke lett å trekke seg når man har annonsert det så høyt og tydelig :-). Men jeg har nok gått like langt som et halvmaraton mange ganger, så det skal nok gå bra om det ikke skjer noe uforutsett, og det kan man aldri garantere seg for uansett. Jeg har en gang vært med på fire timer med spinning, og da hadde jeg låst rygg, så det er ikke viljen det skal stå på. 😉
    Jeg kommer nok til å gå mer en jeg løper, for det er ikke krav om å løpe.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *