Last Updated:

Tilbakeblikk på min model karriere

Categories Blogg

 

I mitt liv har jeg gjort UTROLIG mye forskjellig, jeg har vært yrkesdemonstrant, grunder, hjemmehjelp, butikkansatt, kokk, lærer og model, og mye mye mer. Men det var det jeg kom på i farten. Men jeg tror ikke at noe av det jeg har gjort noen gang, har vært så langt ut fra min komfortsone som da jeg stilte som modell. Det var i Oslo på moteuken i 2014 😁. Jeg satt å tok et tilbakeblitt på blogginnlegg siden den nærmer seg 11 år, da jeg kom over det at jeg hadde vært model. Det hadde jeg fortrengt!

Her er noen private bilder, he he ja ja, bra karrieren ble kort

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Tilbakeblikk på min model karriere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *