Kirsten tester syltet rødløk oppskrift

Categories Garnityr, Matpynt, Grønnsaker

Kirsten Rolandsen  sendte meg en melding på fb. for hun har laget syltet rødløk etter min oppskrift, det er jo kjempekjekt. Har du lyst å sende meg en melding på fb, med bilde og erfaring så er du hjertelig velkommen. Du kan få være anonym eller ha navnet og gjerne bilde av deg også om du vil det.

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen Kirsten, det setter jeg stor pris på.

😊 Jeg har alltid hatt lyst til å lage syltet rødløk selv. Husker enda første gangen jeg fikk den servert på restaurant og syntes den smakte knallgodt. Tenkte det tryggeste var å følge din oppskrift. Kjøpte inn råvarene i går, og tenkte det måtte bli en koselig lørdags syssel. Og det ble det. Jeg steriliserte glasset tidligere i dag så det var klart. Oppskriften var lett å følge og det tok ikke lang tid før herlig syltete rødløk var fylt på glasset. Glasset var litt for lite så jeg fylte på et lite plastbeger så det skal jeg spise først

 

Her er oppskriften om du også vil lage den

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER, Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

 

 

#Rødløk #syltet #sunt #godt #middagstilbehør #Morsmiddag #middagstips #Glutenfritt #melkefritt #Allegivennlig #enkelt #Gave

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Kirsten tester syltet rødløk oppskrift

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *