Last Updated:

Sjakkruter både glutenfri og vanlig.

Categories Alle oppskrifter

Det er allerede desember og julen nærmer se med stormskritt, og her ligger jeg strak med prolaps i ryggen. Det er ikke mulig å klare å stå så lenge at jeg får laget noe annet en det mest nødvendige. Men jul blir det uansett!

 

Men heldigvis har jeg et arkiv etter mange år, så jeg deler oppskriftene med dere, så her finner dere oppskriften på både glutenfrie og vanlige sjakkruter

Her finner dere flere julekaker:

Glutenfrie :

Vanlig oppskrift med hvetemel:

Del gjerne med venner og kjente.  

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#sjakk  #sjakkruter #julekaker #Glutenfri #glutenfritt #søtegleder #melkefri #allergivennlig #middag #middagstips #morsmiddag #mat #fra #bunnen #hjemmelaget #jul #julebakst

10 kommentarer

10 thoughts on “Sjakkruter både glutenfri og vanlig.

  1. Sjakkruter hører virkelig jula til! 😊
    Ta livet med ro, ikke stress, så kanskje prolapsen får bedre kår for å hele også. Riktig god bedring! 💕

    1. Tusen takk, ja må gjøre som jeg får beskjed på denne gangen. Sjakkruter lagde min mor alltid, og jeg syntes det var mer morsomme en gode da jeg var liten.Men nå elsker jeg det, rart hvor smaken forandrer seg😊

  2. I år skal jeg prøve å lage sukkerfrie julekaker som f.eks sukkerfrie pepperkake og sukkerfrie karameller.

    Skal også lage risboller og krumkaker 😍

    Ønsker deg en superfin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤️😻

    Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *