Fiskeburger med rester av ertestuing

Categories Alle oppskrifter, Fiskeretter, Tips til restemiddag

Siden jkeg hadde ertestuing i går, så hadde en en prosjon igjen, og den kan jo ikke kastes. Jeg måtte ha noe fisk i dag, og fiskekarbonader med 85 % fisk er ikke så verst.

 

Dette er jo ingen oppskrift, det er inspirasjon. Men oppskrift på deilig ertestuing finner du HER

Det ble kokte poteter fra egen hage, og kokte gulrøtter, jeg hadde også confit med rødbeter og løk på også, det smakte nydelig til.

Har du lyst å lage fiskekarbonader selv, da finner du oppskrift HER, HER eller andre ideer til fiskeburger  HER HER HER, HER, 

HER fiskeburger

 

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#morsmiddag  #hjemmelaget #matfrabunnen #middagstips #morsmiddag #Torsk #glutenfritt #melkefritt #hjemmelaget #matfrabunnen #middagstips #morsmiddag #Laks #ørret  #fisktilmiddag #fisk #fiskekarbonader #Barnevennligmiddag #Fiskekarbonadermedertestuing

5 kommentarer

5 thoughts on “Fiskeburger med rester av ertestuing

  1. Poteter fra egen hage er virkelig det beste! 😉 Alle grønnsaker man dyrker selv, smaker så godt. 😉 Og alle rester som blir spist, gjør meg glad. 🙂 Hehe…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *