Last Updated:

Fiskeburger med søtpotetbåter, aioli og confit med rødbeter og løk

Categories Blogg, Dressinger, Fiskeretter

Dagens middag ble utrolig enkel, men overaskende god. Jeg fikk et glass med confit med rødbeter og løk, det har jeg aldri prøvd før. Jeg tok en råsjanse å hadde både aioli og confit på fiskeburgeren, he he. Jeg skal innrømme jeg var en smule skeptisk, men den som intet våger intet vinner. Og etter min smak, var det en nydelig kombinasjon.

Aioli, salat hadde jeg fra i går, så det stod i kjøleskapet. Så jeg hadde søtpotetbåtene på steikepannen sammen med fiskeburgeren. Skal man lage til mange ville jeg tatt det i ovnen i en ildfast form. Potetene måtte snues noen ganger under steiking, men det er jo normalt med all mat man steiker.

Aioli finner du oppskrift på HER

Søtpotetbåter finner du HER

Confit med rødbeter og løk fikk jeg og den var fra en butikk som heter 1830 tror jeg da, men det går helt sikkert ant å lage selv. Det får bli et annet prosjekt.

 

 

 

#ørret #laks #Fisk #Fiskekaker #fiskeburger #Sjømat #sunt #enkelt #godt  #Melk #Hjemmelaget #mat #fra #bunnen #enkelt #godt #middag #middagstips #Morsmiddag #glutenfritt #uten #gluten #melkefritt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CUBUS

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *