Fiskeburger

Categories Fiskeretter

Fiskeburger av hyse og tosk som inneholder mye fisk er god mat, og veldig sunt. I dag ble det med glutenfritt burgerbrød som jeg hadde i fryseren, men det lyse greiene er jeg jammen ikke mye glad i, når jeg får den glutenfrie fermentering kulturen opp å gå, skal jeg forsøke å lage grove glutenfrie hamburgerbrød . Derfor ble det masse grønnsaker til, og det er knakende godt.

Jeg hadde i:

Squash

Tomat

Sukkererter

Økologisk ketchup (Om noen dager er ketchupen vi fikk med oss fra kurset ferdig, det gleder jeg meg til)

Isbergsalat

Jeg synes at squash, tomat og sukkererter en enda bedre om de får noen sekunder på pannen, så de fikk de.Siden brøde var så smakløst steikte jeg det sammen med burgeren, jeg vente de av og til, da fikk jeg en veldig fin steikeskorpe og litt mer smak.

 

 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Fiskeburger

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *