Rydde, rydde

Categories Blogg, Planter

Lørdag var det fint med kaldt her i Bergen, og da måtte jeg bare inse at det var på tide å redde unna både hagemøbler og krukker med diverse som skal overvintre.

Denne begonia står så fint at jeg ikke har hjerte til å klippe den ned å ta den inn, så den har jeg satt i en krok under tearrssen. så får vi bare håpe det ikke blir beinfrost.

HER kan du lese om hvordan jeg tar vare på begoniaknoller, Og HER kan du lese om hvordan jeg lagrer georgine knoller

Med en million krukker og diverse så har jeg invistert i en genial lite sekkehjul, det er enkelt å slå opp og sammen, og er lett å henge opp på en vegg. Den tar ikke noe plass i det hele tatt.

Lobelia er fin enda

denne kjøpte jeg for noen år siden, og har tatt mange avleggere av, de vokser så bare det, om de får rett vilkårene.

De er litt trist å ta bort alt.

Og veldig fullt under terrassen

 

jeg må gjøre noe med drivhuset for å skåne det mot vinden som kommer med gjevne mellomrom å raserer det meste den får tak i.

Terrassen opp måtte også ryddes, her blir alt satt inn til veggen.

 

Jeg vasker det jeg ikke bruker om vinteren, å setter det i et av mine mange små drivhus som heller ikke blir brukt før til våren.

HER kan du lese om sommeren på trerrassen min , HER om urter osv. HERog hvordan jeg hadde det på trappen.

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#hage #balkongbonde #dyrkselv #diy #planter #terrassebonde #balkongbonde #Bonde #terrasse #dyrkpåterrassen #morsmiddag  #Skaugumbegonia #georgine #gorgineknoller  #oppbevaringavgeorgineknoller #overvintregeorgineknoller  #Tavarepågeorgineknoller  #hagelykke #vedlikehold #georgineknoll #lagringavknoller

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *