Evig eies, kun et dårlig rykte

Categories Blogg

Dette har vi ventet evig lege på, nemelig Henning Kvitnes og Trygve Skau. Konserten skulle være i fjord, men ble utsatt på grunn av korona, så i går var dagen. De hadde en utrolig konsert med masse humor. Begge hadde vært med på “hver gang vi perikas” som Henning Kvitnes sa, og de var med glimt i øye.

MEN hvem skulle tro de skulle ha den punk rock konserten! 🥳🤩 Det er jo ikke akkurat de de to er kjent for. 

 

 

 

Når alt kom til alt så var det bare humor dette også, kun spill for galleriet. De spilte den fine rolige kjærlighetsangen og tullet med at de liksom hadde den hardrock konserten. Selv om de er noen år mellom de to, så hadde de virkelig det gøy sammen, og det gjenspeilte hele konserten.

Jeg kjenner nok best musikken til Henning Kvitnes, men fikk et innblikk i musikken til Trygve Skau også, og han har nære fine tekster.  Dette var virkelig en fin kveld sammen med Kirsten, Hanne Lise og Hildegunn. Bildene er Hildegunn som har tatt, hun er i startgroppen for å begynne å blogge, så når kan dere bare glede dere 💕

 

HER, HER HER er flere historier vi har hatt sammen Hildegunn, Hanne Lise, Kirten og meg.

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#konsert #henningkvitnes #trygveskau #grighallen #Jentekveld

4 kommentarer

4 thoughts on “Evig eies, kun et dårlig rykte

  1. Så flott innlegg! Bildene fra en kommende blogger var vel ikke så værst de heller? Hehe 👌 Tusen takk for i går! Jeg koste meg masse på konserten 🙂

  2. Ååå så stas! Jeg kom plutselig over en konsert med Trygve Skaug i sommer – det var skikkelig fint altså! Liker humoren og sounden….! Klem <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *