Last Updated:

Diverse grøter, det Norskeste man kan ha?

Categories Alle oppskrifter, Diverse retter

I går var grøtens dag. Grøt er vel noe av det Norskeste jeg vet om, og noe jeg ikke har spist så mye av før i det siste. Nå har det blitt mye havregrøt, jeg har funnet en type havre som jeg liker veldig godt, og det forundret meg skikkelig at det kunne være forskjellig smak/tekstur på havren. Jeg har alltid innbilt meg at havre var havre, men der tok jeg grundig feil.

Oppskrift på Havregrøt med ananas  finner du HER

Oppskrift på havregrøt som turmat finner du HER

Oppskrift på havregrøt med lønnesirup HER

Oppskrift på Glutenfri  Rømmegrøt finner du HER

Oppskrift på Sviskegrøt finner du HER

Oppskrift på risgrøt med og uten melk HER

Oppskrift på rabarbragrøt   HER

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#grøt #rabarbragrøt  #Risgrøtutenmelk #Sviskegrøt #havregrøt #Rømmegrøt #glutenfrirømmegrøt #turmat #matutenkomfyr  #Havregrøt  #havregrynsgrøt #glutenfritt #melkefritt #Matfrabunnen #Hjemmelaget #tradisjonsmat #Middagstips #lunsj #Dessert

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *