Last Updated:

Herlig på trappen

Categories Blogg, Planter

For en herlig tid det er her nå, det er sol og varme, jeg var faktisk så varm i går at jeg gikk på fremsiden av huset for å rydde å vaske på trappen for å kjøle meg ned. De som kjenner meg vet at jeg er i solen uansett, så hva som skjer kan gudene vite he he .  Heldigvis er formen min også stigende, og i går hadde jeg den beste dagen på veldig lang tid. Selv om jeg nesten ikke sov hele dagen, så fikk jeg trent, renset og vasket takrennen, vasket og ryddet på trappen på fremsiden av huset osv. Det føles bare så utrolig herlig å kjenne at kroppen fungerer. Nå har vi sol og varme, og det er min aller beste medisin.

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hage #balkongbonde #dyrkselv #diy #planter #terrassebonde #balkongbonde #Bonde #terrasse #dyrkpåterrassen #morsmiddag  #Skaugumbegonia #Rose #roser #Begonia #Praktspragle #Hortensia #hagelykke #vedlikehold

3 kommentarer

3 thoughts on “Herlig på trappen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *