Last Updated:

Eggerull med tortilla og kjøttdeig med salsa. Restemiddag!

Categories Alle oppskrifter, Diverse retter, Eggeretter, På sparebluss, Retter med kjøttdeig, Tips til restemiddag

Dette ble en nydelig restemiddag. Etter avrimingen av fryseren duket det opp både det ene og hitt. Og der var det ferdig steikt tacokjøttdeig, akkurat nok til meg, og en liten porsjon med salasaus, parmesan har jeg har jeg alltid ferdig opp raspet i fryseren, at på til torillalefse var i fryseren 😁!

Til 1 person

2 egg

1 ts salt

1/2 ts pepper

2 ts oregano

Ca. 100 g steikt kjøttdeig

2 tortilla lefser (glutenfri for min del)

Parmesanost (er naturlig laktosefri)

Del gjerne med venner og kjente.  

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#eggerull #rester Tortilla #salsa   #Matfrabunnen #Glutenfritt #melkefritt #Hjemmelaget #matfrabunnen #Middag #middagstisp #Morsmiddag #Hvaskalvihatilmiddag #kaskaljeghatilmiddag #enkelt #melkefritt #glutenfritt

4 kommentarer

4 thoughts on “Eggerull med tortilla og kjøttdeig med salsa. Restemiddag!

  1. Dette så snadder ut! Men det gjør i grunn alt du lager da 🙂 Kjekt når slike gode rester/skatter titter frem fra fryseren 🥰 Man får liksom litt lønn for strevet 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *