Rester av tacolefser/tortilla

Categories Blogg, Brød, Små tips i hverdagen, Tips til restemiddag

Lefser blir det alltid ti lovers, og selv om de med hvetemel ikke koster så mye som de glutenfrie, så er det jo direkte idiotisk å kaste mat som er fullt brukende. De glutenfrie koster en halv arm, så de må jeg behandle som gull. Det er sjelden jeg spiser mer en en eller to, og jeg spiser det heller ikke ofte. For at de skal være lett å få de fra hverandre har jeg plast eller matpapir mellom de og legger de i en plastpose. Jeg har de gjerne også i den plasten som de kom i så er det ikke tvil om at de er glutenfrie.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#rester #spisoppmaten #Ikkekastmat #Bærekraftig #milljøvennlig #Tortillalefser #lefser Tacolefser #Glutenfrie #hvetetorilla #morsmiddag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *