Last Updated:

Variasjon med hjemmelaget eggesalat

Categories Eggeretter, Salater, Tips til restemiddag

Jeg blir av og til så matlei at det ikke er noe som helst som frister, eller at jeg ikke har pålegg så jeg må smelle i hop noe av de jeg har. Eller man har kokt for mange egg og ikke vet hva du skal bruke de til.  Da er det ikke helt uvanlig at jeg lager en form for eggesalat, siden jeg omtrent alltid har egg i hus.

HER

 

Det ble mer dekorativt med rekene opp på eggesalaten, men de kan man velge hva man skal ha den til.

HER

HER 

 

HER finner du oppskriften på hjemmelaget majones, men du må gjerne bruke ferdig kjøpt majones.

Vil du se oppskriften på knekkebrødene finner du oppskriften HER

Easy pesy som Jamie Oliver seier :-))))

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Glutenfri #sunt  #utrolig #godt #Morsmiddag  #middag   #spis #opp #maten #Middagstips  #mors #middag #Brødmat #Glutenfritt #melkefri #laktosefri #allergi #Knekkebrød  #oppskrift #Lavkarbo #Blogg #matblogg #toppblogg #enkelt  #hjemmelaget #mat #fra #bunnen #eggesalat #resteravegg #kokteegg

Matbloggtoppen 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *