Salat med reker, avokado, granateple og aioli

Categories Alle oppskrifter, Salater, Skalldyr

Jeg hadde tatt opp reker til middag da jeg fikk en snap av Hilda på Gran Canaria, med bilde av forrett det hadde før middag. Og da kom jeg på salaten jeg hadde spist da jeg glemte å gå av bussen og havnet i Mogan 😂Nå skulle jeg ha det til middag, så jeg brukte mye mer reker en på bilde Hilda sendte meg, og så hadde jeg salat til også. 

Til en person: PS: Her kan man bytte ut, og legge til alt etter hva man liker.

Ca. 350 g reker med skall, man kan også bruke scampi(skallet kokte jeg selvfølgelig kraft av)

Salat etter ønske, man kan bruke ferdig kuttet om man ønsker det. Jeg hadde ruccola og crispysalat

1/2-1 avokado. Den avokadoen jeg hadde var gedigen, så en 1/2 var nok for min del

Ca. 1/3 av et granateple

Noen båter sitron eller lime

Aioli finner du oppskrift på HER 

God olivenolje eller balsamiko av en eller annen sort er alltid godt også, og et godt brød kan passe til.

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 

Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Salat med reker, avokado, granateple og aioli

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *