Last Updated:

Mogan, hvordan havnet jeg her?

Categories Blogg, Ut på tur

Jeg var med Laila for å møte sin hyggelige kusine og mannen hennes. Vi gikk fra hotellet deres og gikk inn til Arguineguín, det ville gå å bade og tusle litt til, men jeg orket ikke å trakke mer så jeg tok bussen tilbake.

Jeg begynte å lese en artikkel på nette som var så interessant at når jeg så opp, så var jeg kommet til Taurodalen. Noe forskrekket over hvor distre jeg kan være, så tenkte jeg at bussen skulle vel tilbake på et tidspunkt. Men jeg var ikke helt sikker på hvor bussen skulle, så da den stoppet måtte jeg spørre sjåføren hvor vi var, og da var vi kommet til Mogan.

Det er slettes ikke verste stede å være, så jeg bestemte meg for å rusle rundt i den koselige lille byen. Når skjebne ville at jeg skulle dit, ja da var det bare å nyte reisen. Jeg har vært der mange ganger før, så litt kjent er jeg jo.

 

 

 

 

Det ble en deilig lunsj med et glass rosevin til.

 

 

 

Nå viste jeg hvor bussen gikk fra og når, så da var det bare å sette nesen hjem igjen. Har du ikke vært i Mogan , så bør du dra der en gang når du er på Grand Canaria, utrolig koselig by.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

4 kommentarer

4 thoughts on “Mogan, hvordan havnet jeg her?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *