Last Updated:

Pizza med hvitløk og chilimarinert scampi og mozzarella .

Categories Alle oppskrifter, I ovnen, Pizza

I dag har jeg ombestemt meg mange ganger hva jeg skal ha til middag, og jeg holdt på å ikke gidde å lage middag, men tok meg sammen. Pizzaen ble smakfull og jeg var veldig fornøyd da pizzaen var ferdig 😍

Marinering av scampien

Ca. 300 g scampi

4 fedd hvitløk

1 chili

Saften av 1/2 lime

Ca. 1/2 dl Olje

Rens og del hvitløk og chili, og ha de i en pose eller skål, ha scampien opp i, og fyll på olje og saften av lime, la det få ligge i kjøleskapet en stund til marinering.

Pizzabunn Glutenfri finner du HER. ,,,,Ønsker du vanlig pizzabunn, så finner du det her

Fyll:

Jeg hadde ferdig salsa som jeg brukte, den finner du oppskrift på HER   Vil du ha vanlig pizzasaus kan du finne den HER

Tomater

Squash

Vårløk

Marinerte scampi

Mozzarella (jeg brukte den uten vanlig melk, men med buffalo, den tåler jeg litt bedre en den med kumelk)

Steikes på 220 g i rundt 20-30 minutter, har du pizzaovn så bruk den.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

 

#Pizza #Scampi #glutenfri #Sjømat #Middagstisp #matfrabunnen #hjemmelaget #Morsmiddag

2 kommentarer

2 thoughts on “Pizza med hvitløk og chilimarinert scampi og mozzarella .

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *