KREMOST MED FRISKE BÆR, KNUSTE KJEKS og NONSTOP

Categories Blogg, Søte gleder

Når du vil ha en rask og god dessert, da er denne helt super. Opprinnelig fikk jeg denne oppskriften av min barndomsvenninne Mai Elin, denne gangen hadde jeg litt variasjon fra hennes original oppskrift. Kjøp inn det du trenger å prøv denne nydelige desserten. HER kan du se hvordan Mai Elin lagde den.

2 pakke naturell snøfrisk

1 beger fløte/laktosefri om du trenger det laktosefri

1-2 dl melis etter smak

Litt lime eller sitronsaft

Sjokolade kjeks , glutenfrie for min del

Friske bær

Nonstop (kan absolutt sløyfes, det var en litt vill ide, men det var godt)

Pisk kremfløten nesten helt stiv og bland i osten, pisk litt så de blander seg.

Smak til med melis og sitronsaft.

Knus kjeksene, ha de i bunnen av en skål eller glass, og ha ostekremen i, så friske bær og et godt strø med kjeks igjen, og eventuelt nonstop.

Del gjerne innlegget med familie og venner 😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Dessert #enkeldessert #dessertmedkremostfriskebærogknustekjeks #ostekakekrem #morsmiddag #matfrabunnen #hjemmelaget

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *