Last Updated:

Pizza med det jeg har 😄

Categories Alle oppskrifter, Diverse retter, I ovnen, Pizza

De begynner å bli nokså tomt både i kjøleskapet og i fryseren, men det betyr ikke at jeg ikke  kan lage god mat likevel. For meg er rester den gode maten jeg har laget, og som jeg kan trylles frem til en ny deilig rett. Denne hadde jeg i går til middag/kvelds.

PS. Beklager at de er fullt av skrivefeil osv. Telenor har ikke vilje til å rydde opp i feilen på Internett mitt, så alt blir skrevet fra mobil. Ingen ideel situasjonen for en med dysleksi!

Jeg fant ferdig pizzabunn i fryseren Her (glutenfri og melkefri)

1 kyllingfileter

1/2 boks frossen maiskorn

1 boks med pizzasaus jeg lagde dobbelt opp av Her. Det gjør jeg alltid, da er det jo så enkelt neste gang.

2 Tomater

Ca. 1/2 purreløk som jeg også hadde i fryseren

Og til slutt Parmesanost fra fryseren her

Fersk oregano fra egen produksjon

Jeg delte og steikte kyllingen sammen med purreløken. Hadde den tinte pizzasausen på pizzabunnen, og hadde på det som var steikt. Delte tomater å hadde på sammen med mais og revet parmesan.

Steikte pizzaen på 200 g i rundt 20 minutter. Når pizzaen var ferdig hadde jeg på fersk oregano.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#telenor #frustrerttelenorkunde #Kundebehanlinglik0 #morsmiddag #rester #Restemiddag #spisoppmaten #Brukoppdetduharikjøleskapogfryser #hjemmelaget #Matfrabunnen #glutenfripizza #Glutenfripizzaglutenogmelkefri #Restepizza #Middag #kvelds #Godt #middag #middagstips #Lørdagsmat #helgemat

2 kommentarer

2 thoughts on “Pizza med det jeg har 😄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *