VELKOMMEN TIL MORSMIDDAGS VERDEN! Alle mine oppskrifter består av mat som er laget fra bunnen av. Her finner du matoppskrifter som inkluderer de aller fleste, og som også er tilpasset de med ulike matallergier. Du finner også oppskrifter på vegansk og vegetarmat. Jeg er utdannet innen ernæring, så gode ernæringsråd får du også. Jeg er glad i å gå turer i skog og mark, og du kan «slå følge» med meg på disse turene. Siden en av mine store lidenskaper er hage -og blomsterstell så skriver jeg også om det når det passer. Det kommer et og annet reisereisebrev i ny og ne, og diverse tips og kreative ideer om alt mulig rart. Morsomme historier fra mitt liv som ikke er helt A4 får du nok også iblant. Jeg har dysleksi så innleggene blir nok krydret med skrivefeil😁. Takk for at nettopp DU stakk innom. Jeg både ser og hører gjerne fra DEG igjen!
Hull midt på veggen, slik har de instalert kabelen, det var ikke avtalen. Grusomt stygt. jeg beklager at de er fullt av skrivefeil osv. Telenord har ikke vilje til å rydde opp i feilen på Internett mitt, så alt blir skrevet fra mobil. Ingen ideel situasjonen for en med dysleksi!
Telenord har så mange fine garantier og flotte ord, men når de kommer til praksis gjelder ingen av de. Alltid på nett, gjelder kun de som har mobilabonemang der. Jeg har ikke økonomi til å ha dyrt internett og tv og i tillegg betale dyr mobil. Fornøydgaranti er ikke eksisterende, jeg er så missfornøyd som jeg kan bli, men hjelper det, nopp. På 5 dagen uten Internett og tv, og ingen lovnad om at jeg får de igjen. Nå skal jeg ikke påstå at jeg ikke ble advart av fler andre missfornøyd kunder.
Telenord har vært som en klegg, eller muligens en flått her i mange år, for å få meg som kunde. Her jeg bor er de tydeligvis som å bo i et ødemarken, for de er vanskelig å få internett her. Så jeg ga etter og godtok telenord sitt tilbud. Men i helvete for et system, jeg angret før jeg ble kunde, men da var jeg bundet av kontrakt. De har bare rotet med alt fra første stund, alt fra installasjon, når jeg skulle bli kunde, regninger, og nå er jeg uten nett på 5 dagen. Og selv om de påstå å ha opprettet dak torsdag, så opprettet de ny sak i går. Altså tidligst onsdag. Altid på nett, fornøyd kunde garanti osv. Det eneste her er reklame og ingen realitet.
Jeg betaler mye mer en jeg noen gang har betalt for Internett å tv. Og her sittet jeg uten noen av delene. Fy faderen for et firma og for et system. Siden februar hat jeg brukt enormt mye tid på å stå i kø og diskutere med kundeservice., de er gjerne ikke det manhar lyst å bruke dagenpå.
Jeg har kun opplevd være kundeservice et sted før, og de er next gentel. Og jeg antar at de har overtatt telenord. For en god del år siden var jeg kunde av next Gentell. Jeg ble svindlet på de groveste, så om de er eneste alternativ, så skal jeg ALDRI mer ha Internett. Jeg har en følelse av Telenord har overtatt samme holdningen, som de. De eneste som betyr noe er å flå kunden.
Jeg gleder meg til den dagen jeg er kvitt telenord, jeg har sent oppsigelsen så jeg ikke skal være kunde der et sekund mer en jeg må.
Del gjerne innlegget med venner og familieLink til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER, Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram er randistole HER.
Irriterende når man må forholde seg til sånt 🙄Det beste er å aldri endre på det man har 😝
Ha ha ja det kan du si, men med lovnader til himmels og dommedag omjwg ikke gjorde det ble det slik. Men angrer på at jeg overhørte magefølelsen