Last Updated:

Grilling med bonusfamilien på 17 mai

Categories Blogg, Diverse retter

Når alle mine barn bor andre steder i Norge, er det fantastisk å ha en hel bonusfamilie her. De bruker normalt sett å dra til Stavanger på 17 mai, men siden det ikke anbefaler å reise mer en nødvendig ble de her. Og da var jeg så utrolig heldig å få de på besøk hos meg på selveste 17 mai. De hadde med seg hjemmelaget is, pavlova og  makroner. Jeg lage mangosalat, vanlig grønn salat og potetsalat. Hjemmelaget aioli, guacamole, ramsløkolje og ramsløksmør.

Grillspyd med kylling, pølser og to forskjellige typer grillribbe, som viste seg at den ene ikke var glutenfri. Blir så irritert at de må ha mel i alt mulig unødvendig. Og så grillet vi også søtpotet, squash, tomater, brokkoli og paprika. Grillmat er veldig godt, men det er et pes synes jeg, det er tydelig at jeg ikke er så god på det. Derfor glemte jeg helt å ta bilde av grillribbene.

 

Hjemmelaget is som Margrethe har laget.
Mangosalat
Ramsløksmør

 

 

 

 

Guacamole’
Aioli

 

Margrethe lagde Pavlova også

 

 

 

De hadde med makroner også, og de var heldigvis glutenfrie

 

Kyllingspyd
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *