7 middagstips fra arkivet

Categories Uke meny

Noen ganger lager jeg et innlegg og venter med å publisere det av ulike grunner, og dette skulle ikke ut nå, det var en forberedelse til neste uke. Men når jeg nå først har lagt det ut allerede får jeg begynne på nytt he he.  Etter alle disse årene jeg har blogget har det blitt en del retter.  

Hvilke av disse rettene kunne du tenke deg å forsøke?

1, Fiskegrateng uten mel HER

 

2. Svinefilet med sennepsaus HER

3.  Klippfiskboller (ønsker du å utvid middags repertoaret, da er dette en rett jeg virkelig anbefaler) HER

 

4. Fylt kjøttrull med egg HER

 

5. Potet-og sellerirot suppe med Chorizo  HER

6. Thai inspirert suppe Her

7. Hjemmelaget fiskepinner HER

 

16 kommentarer

16 thoughts on “7 middagstips fra arkivet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *