Steikt torsk med ramsløk

Categories Alle oppskrifter, Fiskeretter

Nå har jeg en god del ramsløk både i fryseren og i kjøleskapet, så da må jeg nyte den gode smaken også.

Jeg gjorde det veldig enkelt, jeg har ramsløk i olje i kjøleskapet så den brukte jeg i dag, du kan finne ut hvordan jeg laget den  HER  og HER. 

Bergen mellom 150-200 g torskefilet eller annen fisk man ønsker og har.

Smør til steiking

Salt
pepper

Ramsløkolje(HER ) så mye man ønsker, nesten jo mer jo bedre.

Jeg steikte fisken i smør på begge sider med salt og pepper, så hadde jeg på rikelig med ramsløkolje slik at det ble litt saus i pannen av den også. Jeg hadde poteter, gulerøtter og brokkoli til, men man har til det man selv ønsker. Veldig enkelt, men NYDELIG mat

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

 

#ramsløk #oppbevare #ta #vare #på #hvordan #bruke #ramsløk #plukk #bruk #naturen #middag #middagstips #morsmiddag #glutenfri #melkefri #hjemmelaget #matfrabunnen

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *