Spiselige julegaver, og forslag til innpakkinger av brentemandler

Categories Alle oppskrifter, Blogg, Spiselige gaver

I serien spiselige julegaver, og forslag til innpakning må man ha brente mandler med. De er bare utrolig godt, og så enkelt å lage, de aller fleste som får de i gave får julestjerne i øynene 😉🤩

For at gavene skal være mest mulig miljøvennlig, bærekraftig og billig, har jeg laget forskjellige alternativ til innpakkinger. Du kan se bilder under av de forskjellige kreative måtene man kan pakke inn spiselige julegaver på.  Veldig gøy å holde på med!

Brente mandler finner du oppskrift på HER

En enkel måte å pakke inn brente mandler på, og med en liten sjokolade på hver ble litt farge.

Her har jeg fått en ide fra min kusine Reidun. Hun viste meg hvordan man bretter esker av litt tykt papir.

 

Litt kronglete og litt fingerarbeid, fikk jeg til en eske etter å ha brettet noen ganger. HER kan du se hvordan den lages 

 

Også fra min kusine. Jeg brettet poser av printerpapir, selvfølgelig kunne man brukt tykkere og finere papir, men vi brukte det vi hadde for hånden.

Jeg tok en papp bit i bunnen slik at den ble litt mer sterk i bunnen.

Med hullemaskin og et gavebånd ble det en fin gavepose av printerpapir

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER    

#brentemandler #brente #mandler #julegodt #godt #julegaver #gaver #snop #gotteri #konfekt  #glutenfritt #melkefri #mamma #pappa #juleverksted  #kos #mor #far  # morsmiddagstips #spiseligejulegaver #spiseligegaver #miljøvennlig #bærekraftig

12 kommentarer

12 thoughts on “Spiselige julegaver, og forslag til innpakkinger av brentemandler

  1. Så flotte innpakningen!🤩
    Det er nok mange som kommer til å bli glade når de får så fine spiselige gaver.🎁🌟
    Nyt kvelden!🤗

  2. Takk for flotte julegavetips og ideèr til flotte innpakninger! Jeg var jo så heldig å få en slik gave av deg i fjor og det ble jeg kjempeglad for! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *