Pitabrød med kylling med tusj av Asia

Categories Blogg, Diverse retter, Kyllingretter

I dag måtte det bli lynkjapp middag!

Fersk kylling i biter

1 Hvitløk fedd eller hvitløkspulver. Hvitløkspulver bruker jeg sjelden, men i dag ble det slik

1 ts spisskumen tørket

1 ts koriander tørket

2 ss soyasaus

2 ss vann

Salt

Pepper

Ha kyllingen på pannen med smør eller olje, bruk forholdsvis høy varme(da er det best med smør), steik kyllingen på alle sidene. Skru ned platen, og ha på krydder, soyasaus og vann, og la det få koke helt inn. Smak så til med salt og pepper.

Jeg hadde isbergsalat

Ruccola

Tomat

og en vanlig dressing

Pitabrød

 

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER    

#kylling #asiatiskkyllingipita #Pitabrød #raskmiddag #Kyllingipita #Asiatisksmak #Middag #middagstips #Hjemmelaget #Matfrabunnen #Glutenfri #melkefri #utenegg

2 kommentarer

2 thoughts on “Pitabrød med kylling med tusj av Asia

  1. Dette så godt ut! Fin inspirasjon til god mat når man har det travelt. Og billug måltid. Jeg spiste mye slik mat i studietiden.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *