Last Updated:

Når nettene blir lenger

Categories Blogg, DIY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slik ble det på trappen i år. Vinter, kalt og mørkt. Da trenger vi å lyse opp rundt oss.

Siden kroppen ikke fungerer optimalt så blir det enelt i år. Jeg har laget en dørkrans av grankvister og noen kvister med noen røde bær. Gullkantet og lyslenken er fra før.

 

Jeg begynner med å surre fast grankvistene først, med streng Det gjelder å ikke surre for hart, da blir det lettere å stikke kvister og andre ting ned i mellom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her kan du se hva jeg laget i fjord Her, Her, Her.

 

 

 

 

 

 

 

 

Del gjerne med venner og kjente.  

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

 

#julepynt #adventstid #dørkrans #krans #adventskrans

 

 

 

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Når nettene blir lenger

    1. Ja det kan være et ork. Men jeg hadde vært å hentet granbar, og så var det nydelig fint vær med sol, selv om det var kaldt. Så det var veldig koselig arbeid.💕

    1. Ja jeg trodde det var så vanskelig, men med en stråkrans og streng er det bare fantasien som setter grenser. Det er jo både miljøvennlig og koselig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *