Last Updated:

Lyslykt med gamle fine julekuler

Categories DIY

Man ser stadig nye kreative ideer på nette, og det bare elsker jeg. Da jeg så noe lignede måtte jeg bare forsøke min variant av en lykt/dekorasjon.

Julekulene er fra jeg var liten, og alt for mine til å ikke bli tatt frem til jul. Jeg kjøpte en tynn lysslynge som går på batteri, å surret den rundt en vase, puttet en kvist mellom vasen og lyslenken. Så la jeg bomull i bunn og hadde kuler og kongler nedi. Og de fineste kulene fikk henge i kvisten.

Da er det på tide å ønske dere en riktig God Jul til dere mat elskende lesere 🤶🎅🧑‍🎄 Spis og nyt masse god mat og drikke 

Bildet er av min farmor Ragna, det er min kusine Reidun som har laget. Det er silketrykk, og det er Hardangersøm som min bestemor har sydd helt nederst. Det fikk jeg i julegave, snakk om flott gave.

 

#hobby #novemberkaktus #kaktus #blomster #Interiør hos #morsmiddag #engel #engler #Julekuler #gamlejulekuler #julepynt #juledekorasjon

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *