Nå er det nok!

Categories Blogg, Planter

Februar, hm. Det er den tyngste måneden i hele året, det er bare grått, vått eller slaps. Småfuglene må vite at nå er det nok vinter. Nå lengter jeg etter våren.

Derfor har jeg lagt ut noen bilder fra i fjord så vi kan holde ut litt til!

I fjord var det så mye snø at hjorten kom helt opp til husene og var overhode ikke redd. Jeg stod i hagen å lagde rekkverk til en trapp, og der stod hun her. Her kan du se en kronhjort i hagen HER

 

 

 

Fra i fjord. Peoner

 

 

Regner med jeg ikke er den enste som har lyst å begynne å dyrke

HER og HER kan du se hvordan jeg lager jord for å forberede våren, og HER sjekker jeg om begoniaen er klar for å settes i vann

 

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#vår #hage #vinter #dyrking #Hagedrømmen #morsmiddag

2 kommentarer

2 thoughts on “Nå er det nok!

  1. God morgen 😁
    Ja nå er februar uansett snart over.
    Mars er like rundt hjørnet og våren siger på, får vi håpe 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *