Marte sin pizza med fenalĂ„r, artiskokk💙 og blĂ„muggost

Categories Alle oppskrifter, I ovnen, Pizza

I gÄr var vi, altsÄ mine barn, svigerbarn, barnebarn og bonusfamilien ute pÄ Cornelius og spiste deilig lunsj for Ä feire bursdagen min. Det var utrolig deilig mat, og en fantastiske omgivelser og ikke minst det perfekte selskap. Ut pÄ kvelden da vi kom hjem bestemte vi oss for Ä lage pizza til kvelds, om min dyktige datter Marte lagde utrolig deilig pizza.

Glutenfri pizzabunn finner du oppskrift pÄ HER

Hun kjþpte ferdig pizzasasus med noen protester fra meg 😜 HER finner du hjemmelaget pizzasaus 

Det ble en tynn fin bunn med mye godt pÄ som var.

Et glass artisjokkhjerter

1/2 blÄmuggost

1/2 pakke oppskÄret fenalÄr

1/2 pakke fanaskinke

Delte Cherry tomater

Jarlsbergost

Salt

Pepper

Det ble overaskende godt med denne kombinasjonen, den smakte aldeles nydelig.

Siden hun hadde kjÞpt pizzasausen, var det bare Ä dele tomatene, raspe osten og legge alle ingrediensene pÄ pizzabunnen. Pizzaen ble satt pÄ pizzafunksjon og 250 grader i omtrent 15-20 minutter.

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til Ă„ fĂžlge denne bloggen pĂ„ Blogvin finner du HER,   Link til Ă„ fĂžlge meg pĂ„ facebook finner du HER Link til Ă„ fĂžlge meg pĂ„ Instagram  er randistole HER

#pizzamedfenalÄrblÄmuggostogartiskokkhjerter #Pizza Glutenfrie #Hjemmalgetpizza #morsmiddag #tradisjonsmat #matfrabunnen #hjemmelaget

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *