Last Updated:

Feiring hele helgen

Categories Blogg

I helgen har mine Marte med familie og Miriam vært hjemme, det har vært utrolig koselig. Og lørdag var vi på Cornelius en sjømatresturant med aldeles nydelig god mat, og nydelige omgivelser. Man må i båt fra Bergen for å komme ut der, men jeg må ha vært snill, for det var strålende fint vær hele dagen. Vi fikk nydelig god mat og mye mat, så vi holdt på å tippe.

Alf var med og han var som en sol hele tiden selv om han ikke fikk noe av den maten, det er han litt for liten til. Theodor og Mia er ikke så vant til slik mat, så de kom hjem seinere på kake is osv.

 

 

l

 

 

Jeg fikk en innpakket gave og gjenspeilte hva jeg fikk, nemlig en splitter ny skru maskin. Det var noe jeg trengte, for jeg har “lånt” av Ole og Margrethe sin, og de har da ikke hat en. Så nå var de vel lei av det. Utrolig gøy gave. Jeg fikk masse fint og gøy til bursdagen, blant annet mobil, en interessant bok, tur til Oktoberfest i Oslo, billett til konsert med Vamp, MASSE blomster, penger,  og av en eller annen grunn vi he he.

Hele familiene samlet, Alf ligger nede på gulvet(han ser dere ikke for foreldrene ønsker ikke det), fra venstre så ser dere Ole. Margrethe, Mia, Theodor, Marte og Karianne. Miriam var ute med noen venninner så hun ble ikke med på dette, man må jo gjerne få gjort alt man rekker når man først er hjemme.

Mia har laget sin egen matrett av diverse.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#Feire  #Bursdag #storfeiring  #Familiefeiring  #60årsdag   #cornelius

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Feiring hele helgen

  1. Så flotte bilder av gjestene/familien din 🙂 Nydelig sted! Og maten så så innbydende og fin ut 🙂 Dere var heldige med det flotte høstværet med sol vi hadde i Bergen denne dagen. Kos meg feiring hele helgen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *