Katter har minst ni liv!

Categories Blogg

Denne pusekatten kom opp på terrassen min, og det er høyt altså! Den har klatret mellom 7-8 meter opp på den øverste terrasse, og der den hoppet ned var det bare steinrøys. Det er ikke første gang det er katter her oppe.  Da  Jennypusen min levde,  var det en annen katt som kom opp flere , og da holdt hun på å gå igjennom glassruten av forbannelse. Men denne pusen som kom opp denne gangen,  ligner veldig på en annen pus vi hadde da  ungene var små “prikken”. For et år siden var denne en kattunge, og da kom den gående på forsiden av huset, og der er det livsfarlig å være, for ikke langt i fra går E 39. Så meget motvillig bar vi den ned igjen. Godt å se at den fortsatt lever å har det bra.

Ha en nydelig fin søndag 💞

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#pus #klatrende pus #terrasse #morsmiddag

4 kommentarer

4 thoughts on “Katter har minst ni liv!

    1. Nei det er bare så sykt at det er mulig, jeg blir helt dårlig av å se på. Ville jo egentlig at den skulle komme inn å gå gjennom huset, men NEI. Det passet ikke han 😆🐱

  1. Såpass også ja! Hadde jeg vært eier av den katten hadde jeg satt hjertet i halsen 😲 Med min høydeskrekk kjenner jeg sug i magen når jeg vet at dyr og mennesker er på høye plasser.

    Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

    Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. Om man ikke har høyt blodtrykk så får man det med å se katter så høyt oppe, men de er jo så egenrådige at de ikke vil ha hjelp. Men det gikk heldigvis bra 💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *