Kalkunfilet med fløtegratinerte poteter og rødkålsalat

Categories Alle oppskrifter, Kalkun

Tenkt å få servert deilig middag uten å lette en finger, en deilig kalkunmiddag jeg fikk servert av min venninne Laila som er sykepleier for meg for tiden. Jeg er nok litt seint ute med kalkun, men det er litt treghet i systemet her.

Beregn rundt 200 g kalkunfilet pr. person.  Laila hadde kjøpt en annen type jeg har forsøkt, så hun surret den. Det jeg har brukt har jeg steikt i posen den kom i.

Kalkunen steikte Laila på pannen, så hadde hun den i ovnen på 165 grader i to timer. Så fikk den hvile litt før hun skal den opp før servering.

Fløtegratinerte poteter

Kålsalat med appelsin og granateple 

Laila pyntet bordet så flott til fest.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

 

Flott utsikt fra terrassen til Laila.

4 kommentarer

4 thoughts on “Kalkunfilet med fløtegratinerte poteter og rødkålsalat

  1. Måltidet ser nydelig ut! Hilse så mye til Laila og si at vi ser at hun steller flott med deg 🙂 Fortsatt god bedring 🙂 Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *