Tapas

Categories Tapas

 

#koselig selskap + #fantastiske venner + #god mat + #drikke #glutenfritt

En utrolig god dessert pai, fylt med vaniljekrem, jordbær, bringebær og gele. Virkelig snadder, så i dag ble det pai til frokost J. Oppskriften fant jeg på en side med glutenfrie oppskrifter, men kunne ikke finne igjen innlegget. (Britt Anita Gjedtjernet Østberg har laget oppskriften, den kommer etter hvert)

Agurk, Cherry tomater, chorizo,  smeltet og stivnet parmesanost  

 

Glutenfri tortillalefse med hjemmelaget Ailo, hjemmerøykt laks, salat og agurk 

 

Glutenfri tortillalefse med hjemmelaget pesto, hjemmerøykt laks, salat og agurk

 

 Ailo (ny oppskrift kommer)

 

Pesto

 

Dadler surret i bacon 

Reker med olje, chili, hvitløk og vårløk

Der det er hjerterom er det trangt 😉 (båt potetene skimtes i det fjerne)

Knekkebrødene mine er blitt et møst   (knekkebrød med hvetemel)

 

Matbloggtoppen

8 kommentarer

8 thoughts on “Tapas

  1. Å du har mange gode tips, men hvordan komme i gang med alt dette – jeg er vant til å lage middag på 15 minutt og blir litt sånn matt når jeg skal sette meg inni noe nytt mht matlaging men rimelig lei det jeg pleier lage da… klem dansemamma

  2. Anonym: Tusen takk 🙂 De fleste rettene jeg lager er veldig kjappe og enkle å lage. Se på feks. fiskerettene,og velg deg en som du forsøker så skal du se det er mye enklere en du trodde .-) Du må bare spørre om jeg ikke har forklart godt nok i oppskriftene.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *