Last Updated:

Vårens gleder

Categories Blogg, DIY, Planter

I går fikk jeg sådd litt og satt i det nye drivhuset mitt, det er så ekstremt tilfredsstillende, og spenene. Jeg sådde mest blomsterfrø, og en kasse med purreløk. Jeg har aldri forsøkt meg på purreløk før, så det blir spenene, de fikk jeg tips av ei jeg møtte da jeg var i Puerto Rico HER. 

Jeg brukte selvfølgelig selvlaget Bokashi jord, da slipper jeg å tenke på å skifte med en gang. Jeg plantet lollo rosso salat HER for ikke så lenge siden, og den er allerede begynt å spire, så dette er spenene tider.

Jeg har ikke fått tak i noe skikkelig hyller til drivhuset, så alt er veldig improviseres, men det er jo halve gøyen å finne ut hvordan man kan gjøre det bedre. Så når det ikke ble mer organisert så hang jeg opp lyslenker, he he det blir ikke mer ryddig og organisert, men mye mer koselig.

 

 

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Byggselv#DIY #prosjekter #drivhus #kreativeløsninger #gjennbruk #Hagegleder #morsmiddag #kreativeideer #balkongbonde #kos #Pyntutemedlys

2 kommentarer

2 thoughts on “Vårens gleder

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *